Про проведення Методичного мосту "Наставник" в Зачернецькому ДНЗ

13.11.2013року у Зачернецькому дошкільному навчальному закладі було проведено засідання Методичного мосту « Наставник» вихователів старших груп та вчителів початкових класів.

/Files/images/DSCN0721.jpg

/Files/images/DSCN0735.jpg

У практичному блоці переглянули інтегроване заняття на тему «Пригоди клоуна Тімки в дитсадку» з пріоритетом логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Аналіз діяльності дітей та вихователя показав високий рівень грунтовності знань педагога та дітей на всіх етапах заняття.

У теоретичному блоці засідання було проведено дискусію на тему «Порівняльна характеристика програм «Дитина» та «Впевнений старт» по навчанню дітей старшого дошкільного віку елементів грамоти.» Керівник методичного мосту Любченко О. М. надала поради вихователям старших груп щодо порядку ознайомлення дітей дошкільного віку з літерами з метою систематизації, узагальнення та поширення досвіду роботи з даної теми вдошкільних закладах району.

Методист РМК М.М.Веремчук

Довідка

про охоплення дітей 5 –річного віку підготовкою до школи в районі в 2013-2014 н.р.

На виконання Закону України від 06.07.2011 року «Про внесення змін законодавчих актів з питань загальної, середньої та дошкільної освіти» ( щодо організації навчально – виховного процесу) в якому передбачено зміни до Закону України «Про дошкільну освіту», а саме запровадження обов’язкової дошкільної освіти дітей 5 – річного віку відділом освіти:

- розроблені заходи щодо охоплення дітей 5 – річного віку дошкільною освітою;

- працівниками дошкільних навчальних закладів, селищними радами ведеться роз’яснювальна робота з громадянами, в сім’ях яких проживають дошкільники щодо здобуття ними дошкільної освіти.

До 01.09.2013 року проведено соціально –педагогічний патронат з метою виявлення кількості дошкільників на території району.

Забезпечуючи виконання чинного законодавства щодо запровадження обов’язкової дошкільної освіти, в районі 570 дітей (100%) 5 –річного віку охоплено підготовкою до школи, по місту – 266 (100%) по селу - 261 (85,8%), при школах – 43 дитини (14,2%).

На виконання листа МОНмолодьспорту України «Про організацію роботи дошкільних навчальних закладів в 2013-2014 н.р.» від 20.06.2013 р. №1/9 -466, з метою поліпшення підготовки дітей старшого дошкільного віку та в зв’язку з відсутністю ДНЗ у селах Гороховище, Заболоття, Крушинець, Гупали, Мосир, Черемошна Воля, Ясне, Глинянка, Рог. – Смоляри, Масловець, Біличі, Висоцьк відділом освіти була затверджена мережа груп для дітей 5 – річного віку (наказ № 280 від 30.08.2013р.). Із 12 шкіл, а це: Висоцька ЗОШ І-ІІ ст., Заболоттівська ЗОШ І-ІІ ст., Крушинецька ЗОШ І-ІІ ст., Яснівська ЗОШ І-ІІ ст., Масловецька ЗОШ І ст., мають навантаження 3 тижневих години, де наповнюваність груп 5 і більше учнів.

Інші 7 шкіл, де наповнюваність до 5 учнів, це Гороховищанська , Мосирська , Гупалівська, Черемошноволянська ЗОШ І-ІІ ст., Рог. – Смолярська, Глинянська, Біличівська ЗОШ І ст. завантаженість 1 год. в тиждень.

Навчально – виховний процес як в ДНЗ так і в групах при школі здійснюється згідно вимог програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» , «Українське дошкілля».

В цьому році всі групи старшого дошкільного віку забезпечено орієнтовним плануванням діяльності з дітьми згідно вимог програми «Впевнений старт»

Методист РМК М.М.Веремчук

Програма "Впевнений старт" спрямована на розв'язання важливого завдання пов'язаного з питанням наступності в роботі дошкільної і початкової освіти. Дана програма має гриф затверджена МОНмолодьспорту України наказ №604 від 21.05.2012 року. Програма розроблена відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти України з метою більш повного програмного забезпеченні різних форм здобуттядітьми старшого дошкільного віку якісної обов'язкової дошкільної освіти та створення їм рівних стартових можливостей перед вступом до школи.

Реалізуючи програму педагоги забезпечують "впевнений старт" дітей у навчальній діяльності тому колективами району було розроблено рядзаходів з питань наступності між двома початковими ланками освіти ( у річних планах роботи, що виконуються як їз педагогами так і з дітьми), як вихователі так і вчителі визначають рівні компетентності дітей на основі чого здійснюється моніторинг якості освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 814

Коментарi